Oferta

Zumba

Zumba to kompletny, licencjonowany program treningowy, zawierający wszystkie elementy fitnessu: cardio, pracę mięśni, równowagę i gibkość.

Choreografie inspirowane są głównie tańcami latynoskimi, ale także tańcem brzucha czy Quebraditą.

Brazylijskie pośladki

Brazylijskie pośladki to trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania, kto chciałby zadbać o jędrne pośladki. Na zajęciach przy energetycznej muzyce angażuje się przede wszystkim trzy obszary mięśnia pośladkowego, ale także mięśnie ud i brzucha. Regularne ćwiczenia pozwolą na uzyskanie kształtnych, krągłych i jędrnych pośladków bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu.

ABT

Brzuch! Pośladki! Uda! Trening ABT to swego rodzaju forma aerobiku, która szczególnie jest zalecana osobom chcącym wymodelować dolne partie tułowia i poprawić wygląd swojej figury. To trening wzmacniająco - kształtujący, wykonywany w rytmie muzyki. Charakteryzuje się średnią intensywnością i jego głównym zadaniem jest wielokrotne powtarzanie różnych ćwiczeń, dedykowanych pośladkom, brzuchowi i udom. Trening ten nie obciąża kręgosłupa i stawów.

Fat Burning

Fat Burning to zestaw ćwiczeń wzmacniających połączonych z rozciąganiem. Działa głównie na dolne partie ciała: brzuch, biodra, uda, pośladki. Ma charakter aerobowy (tlenowy) – podczas treningu rozgrzejesz całe ciało, wzmocnisz układ oddechowy i krążenia oraz poprawisz koordynację ruchową. Zajęcia przy regularnym uczęszczaniu dają bardzo dobre rezultaty. Grupowe przy muzyce.

Oferta

CrossFit

To alternatywny system treningowy dla znudzonych ćwiczeniami w zwykłej siłowni lub na fitnessie. Podczas treningu stwarzamy atmosferę przyjemnej rywalizacji i entuzjazmu, w której motywujemy się nawzajem do wykrzesania z siebie jeszcze więcej sił. CrossFit to nie jest zwykły trening a BOX CrossFitowy to nie jest zwykła siłownia. Tutaj możecie używać magnezji, zdejmować koszulkę, krzyczeć, pocić się i motywować wzajemnie! Treningom, zarówno tym grupowym jak i indywidualnym, towarzyszy mocna muzyka, która dodatkowo podnosi poziom adrenaliny, by za każdym razem dać z siebie 100%. Dzięki treningowi CrossFit zbudujesz atletyczną, nienapakowaną, proporcjonalną sylwetkę, podkręcisz solidnie metabolizm na kolejne 72 godziny, zwiększysz mobilność w stawach, oraz zwiększysz wydzielanie endorfin, będziesz szczęśliwszy, sprawniejszy i staniesz się częścią tzw. CrossFit Community.

Zajęcia odbywają się poniedziałek, środę oraz piątek , a poprowadzi je Katarzyna Bubińska.

kettlebells

Charakterystyczne dla treningu z kettlebells jest to, że angażuje do pracy wiele mięśni jednocześnie. Najczęściej polega na wykonywaniu kilkuminutowych serii, w których wielokrotnie powtarza się ten sam ruch. Wszechstronność ćwiczeń z kettlebells powoduje, że niektórzy zaliczają je bardziej do treningu ogólnorozwojowego niż tradycyjnego podnoszenia ciężarów. Kettlebells polecane są każdemu, kto chce połączyć wysoką skuteczność treningu siłowego i wytrzymałościowego z jednoczesnym podnoszeniem ogólnej sprawności i koordynacji ruchowej. Trening cieszy się szczególnie zainteresowaniem kobiet ze względu na możliwość zwiększenia siły bez rozrostu masy mięśniowej.

Trening funkcjonalny

Z pewnością nie jest standardową formą treningów fizycznych. Podczas treningu funkcjonalnego wykonuje się ćwiczenia odzwierciedlające czynności codzienne, takie jak siadanie, podnoszenie ciężkich przedmiotów lub chwytanie znajdującej się wysoko na półce książki. Podstawowym założeniem treningu funkcjonalnego jest ogólny rozwój i zwiększanie sprawności ciała i wszechstronne wzmocnienie mięśni poprzez wykonywanie ćwiczeń bazujących na własnym ciężarze ciała lub małych obciążeniach zewnętrznych. W treningu funkcjonalnym stawiamy nacisk na pracę na mobilnością i stabilnością ciała będącymi szeroką podstawą do rozwoju i progresji fundamentalnych wzorców ruchowych, a także wybranej „funkcji”. Charakteryzuje się dużą różnorodnością ruchów imitujących naturalne i często wykonywanych czynności ciała, dzięki czemu zmniejsza ryzyko urazów podczas ich powielania w życiu codziennym, czy warunkach sportowych. Pozwala ciału poruszać się pewniej i wydajniej, a dodatkowo dbamy o utrzymanie prawidłowej sylwetki ciała.

STRETCHING & MOBILITY

Po wieloletnich doświadczeniach zauważamy, że większość problemów zdrowotnych i kontuzji spowodowana jest ograniczeniem ruchomości i mobilności w ciele. W naszym klubie przykładamy ogromną uwagę do wypracowania prawidłowych wzorców ruchowych. Stretching & Mobility stosuje się w przypadkach: Ograniczonej ruchomości w poszczególnych stawach, Dysbalansu mięśniowego, Braku czucia mięśniowego, Po kontuzjach/urazach gdy występują przykurcze mięśniowe, Przetrenowania jako regeneracja mięśniowa, Wzmożonego napięcia mięśniowego.

By uzyskać pełną mobilność i elastyczność naszego ciała stosujemy: Stretching Mobility (z wykorzystaniem lacrosse ball, foam roller), Animal flow®, Hatha & ashtanga Yoga, Aerial yoga, Flossing®

PILATES

Zajęcia skierowane dla każdego - bez względu na wiek, stan zdrowia i poziom zaawansowania. Pilates jest metodą mającą na celu stworzenie równowagi i balansu w ciele. Główną zaletą ćwiczeń pilatesowych jest ich niewiarygodna efektywność! Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi, a przede wszystkim świadomości swojego ciała. Sekretem pilatesu jest silny rozwój centrum naszego ciała - mięśni brzucha pleców i miednicy. Trening poprawi równowagę, stabilność i kondycję naszego ciała. Ważne jest prawidłowe oddychanie, pełny wydech pozwala dotrzeć do najgłębszych partii mięśni brzucha.

Zajęcia we wtorek poprowadzi Agnieszka Pietrzyk.

JOGA

Godzinna praktyka na macie, której celem jest połączenie treningu ciała (asan) i umysłu, a przede wszystkim osiągnięcie stan ukojenia i relaksu. Zajęcia będą złożone z kombinacji asan, które wpłyną na odpowiednie rozciągnięcie Twojego ciała, wzmocnienie mięśni i stawów oraz zadbają o stabilność i świadomość pracy Twojego ciała. Praktyka jogowa będzie skupiła się wokół połączenia różnego rodzaju asan z techniką oddychania (pranajama). Podczas jogowego flow nie zabraknie elementów Ashtanga Yoga, Hatha Yoha oraz Vinyasa Yoga. W zależności od intencji grupy - zajęcia będą dostosowane pod potrzeby i poziom zaawansowania. Do zobaczenia! Namaste.

Oferta

BOKS

jest dyscypliną sportową polegającą na bezpośredniej walce na pięści dwóch zawodników, według określonych zasad przy ograniczonym polu uderzeń. Jest to jedyna dyscyplina ujęta w programie igrzysk olimpijskich , której istotą jest wykazanie wyższości nad przeciwnikiem przy pomocy bicia.

Zapasy

W Naszym klubie to trening wyselekcjonowanych technik tego sportu mocno ukierunkowanych pod MMA. Dobre zapasy to również nieocenione uzupełnienie w przygotowaniach i zawodach BJJ i Grapplingu. W obydwu dyscyplinach elementy zapaśnicze stanowią istotne narzędzie przybliżające do zwycięstwa. Nie należy również zapominać o ogólnorozwojowym wpływie treningu zapaśniczego na ćwiczących. Odgrywa on pozytywną rolę w zwiększaniu siły, wytrzymałości, gibkości, równowagi i koordynacji.

BOKS DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Zajęcia dla każdego, kto chce zacząć swoją przygodę ze sportami walki. Na treningi można dołączyć w każdym czasie, a nowa osoba jest uczona od podstaw. Trening rozpoczyna się ogólnorozwojową rozgrzewką dla całej grupy, po której początkujący uczą się pozycji walki oraz poruszania się w niej. Klubowicz poznaje podstawowe techniki uderzane tj. ciosy proste, sierpowe, haki oraz techniki obronne. W klubie odbywają się także zajęcia dla średniozaawansowanych, co daję możliwość płynnego przejścia na wyższy poziom.

KICKBOXING

Kick-boxing, dyscyplina sportowa, w której walczy się stosując zarówno bokserskie ciosy pięścią, jak i kopnięcia. Sport rozwijający w sposób holistyczny umiejętności fizyczne takie jak: siła, szybkość, wytrzymałość, gibkość, poczucie rytmu. Trening doskonale kształtuje sylwetkę, rzeźbi mięśnie i poprawia kondycję. To także doskonały spalacz tłuszczu, który pomaga w redukcji wagi. Ćwiczenia wzmacniają ciało, polepszają gibkość, refleks i wytrzymałość. Kick boxing dodaje pewności siebie i pomaga w kontroli własnego poziomu stresu.

BOKS DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Zajęcia dla każdego, kto chce zacząć swoją przygodę ze sportami walki. Na treningi można dołączyć w każdym czasie, a nowa osoba jest uczona od podstaw. Trening rozpoczyna się ogólnorozwojową rozgrzewką dla całej grupy, po której początkujący uczą się pozycji walki oraz poruszania się w niej. Klubowicz poznaje podstawowe techniki uderzane tj. ciosy proste, sierpowe, haki oraz techniki obronne. W klubie odbywają się także zajęcia dla średniozaawansowanych, co daję możliwość płynnego przejścia na wyższy poziom.

Treningi MMA

MMA, czyli mieszane sztuki walki to dyscyplina sportowa, w której zawodnicy walczą za pomocą technik zaczerpniętych z wielu różnych sztuk walki. MMA dopuszcza wszystkie techniki dozwolone w innych sportach walki bez broni, dlatego jest często nazywane „widowiskiem sportowym”. Oczywiście zabronione są wszelkiego rodzaju zachowania, które bezpośrednio zagrażają życiu zawodników. W MMA używa się taktyk sportowych z boksu, zapasów, kick-boxingu czy ju-jitsu.

Brazylijskie Jiu-Jitsu

Niezwykle efektywny brazylijski sport walki, który swoje podstawy czerpie nie tylko z tradycyjnego jiu-jitsu, ale również z judo oraz zapasów. BJJ zaliczane jest do sportów „chwytanych”, ukierunkowanych na walkę w parterze, a co za tym idzie, stanowczo odrzuca kopnięcia oraz uderzenia. BJJ uwzględnia walkę w stójce jedynie celem sprowadzenia przeciwnika do parteru, przejęcie nań kontroli oraz zmuszenie go do poddania poprzez wykonanie jednej z technik kończących. Preferujemy obydwie preferowane formuły walki w BJJ – walkę w kimonie oraz walkę bez kimona. Prezentowane przez nas i doskonalone techniki Brazylijskiego Jiu-Jitsu sprawdzą się przy obronie przed większym i silniejszym napastnikiem.

Zajęcia w Naszym klubie odbywają się we wtorek i czwartek a poprowadzi je Paweł Pilarz.

BOKS DLA KOBIET

W samej technice niewiele różni się od męskiej wersji. Znaczną różnicę możemy dojrzeć jedynie w sile stosowanych ciosów. Prócz wyraźnego wpływu na naszą formę fizyczną trening bokserski może mieć również bardzo pozytywny wpływ na codzienne samopoczucie i ogólny stan psychiczny. Ciężkie i regularne treningi uczą systematyczności i wytrwałości w dążeniu do celu. Zapewniają nam poprawa kondycji, spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni i upust negatywnym emocjom. Są świetną alternatywa dla monotonnych zajęć w siłowni lub zajęć fitness.

Zajęcia odbywają się w środę i piątek a poprowadzi je Piotr Przymuszała.

Oferta

Dwie grupy wiekowe Kids (4-7 lat) i YOUNG (8-12 lat)

Taekwondo KIDS

Na treningu dzieci uczone są nie tylko siły i zręczności, wykonywane są również ćwiczenia rozwijające elastyczność, szybkość, koordynację ruchów. Ćwiczenia taekwondo zwiększają napięcie mięśniowe, kształtują prawidłową postawę i pomagają zapobiegać chorobom układu mięśniowo-szkieletowego. Trening pozytywnie wpływa na charakter uczniów. Dobry trener uczy dzieci nie tylko fizycznych aspektów starożytnej sztuki walki. Nauczy dzieci szanowania starszych i siebie nawzajem, dyscypliny i samokontroli, życzliwości i uczciwości.

Przypominamy rodzicom, że jest możliwość prowadzenia własnego treningu gdy trwają zajęcia dla dzieci. Przy zakupie karnetu KIDS, rodzicom przysługuję 10% zniżki na własny karnet.

Brazylijskie Jiu-Jitsu KIDS

Jeśli jesteście zdania, że Wasze pociechy mają za mało ruchu to te zajęcia są idealne dla nich! Elementy sportów walki przeplatane gimnastyką oraz ćwiczeniami ogólnorozwojowymi charakteryzują się świetną zabawą. Zajęcia kładą nacisk na koordynację ruchową, balans ciała, elastyczność mięśni i ścięgien. Dodatkowo, praktyka sportów walki uczy najmłodszych skupienia, dyscypliny i szacunku. Treningi prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę, która zadba o rozwój naszego adepta kładąc nacisk na bezpieczeństwo podczas treningów.

Przypominamy rodzicom, że jest możliwość prowadzenia własnego treningu gdy trwają zajęcia dla dzieci. Przy zakupie karnetu KIDS, rodzicom przysługuję 10% zniżki na własny karnet.

JUDO KIDS

Judo jest sportem z „duszą”. Olbrzymią wartością jest tu bowiem odpowiedzialność – tak za własne sukcesy i porażki, jak i za zdrowie przeciwników. Podobnie jak w innych japońskich dyscyplinach walki, niezwykle ważny jest tu bowiem szacunek do drugiej osoby. W treningu ważny jest odpowiedni refleks – skoczność, czas reakcji i zdolność do wyprowadzenia kontrataku.

Trening wzmacnia mięśnie ogólnoszkieletowe, dlatego jest niezwykle korzystny dla zdrowia naszego dziecka. Oferuje niezwykle różnorodne formy treningu – zarówno siłowe, jak i gimnastyczne, a w programie treningowym znajdziemy zarówno zajęcia korekcyjne, jak i usprawniające, dzięki czemu judo pozwoli naszej pociesze na rozwinięcie bardzo szerokiego zakresu umiejętności.

Przypominamy rodzicom, że jest możliwość prowadzenia własnego treningu gdy trwają zajęcia dla dzieci. Przy zakupie karnetu KIDS, rodzicom przysługuję 10% zniżki na własny karnet.

Oferta

GYM

Strefa siłowa, na której śmiało zadbacie o swoja sylwetkę, a kadra naszych trenerów personalnych pomoże Wam osiągnąć w jak najszybszym czasie pożądane efekty. Wyposażenie strefy to wolne ciężary oraz brama 6-stanowiskowa.